Jurnalul unei curve de la Hollywood

sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Vremea sa zic ceva


   

O alta zi in care am realizat ca tot ce traiesc e doar o iluzie,un fum al fericirii care se risipeste odata cu brizlele realitatii.
     Sunt o ciudata.
     Sunt un nimic.
     Da,iar m-am saturat de viata si am pus mana pe prima lama pe care am gasit- si mi-am crestat saramana epiderma.Dar vai!,da' ce urat arata o dansatoare/curva cu un corp perfect care e crestat si cu sangele prelingandu-se in jos.M-am saturat sa ma gandesc mereu la aspectul meu,la ce va zice urmatorul tip care ma va dezbraca si-mi va vedea taieturile.Dar oare de ce imi pasa atat? Oare de ce mereu ma gandesc la parerea altora?
     Dar azi nu.Azi mi-am crestat biata carne fara sa ma gandesc la altii.Traiesc pentru mine,sufar pentru mine.Viata mea,alegerea mea.
     M-am saturat sa fiu eu cea vinovata.Azi sunt eu.Iar eu cea adevarata isi exprima masochist durerea,acea durere pe care o tinea in interior se vede si la exterior,iar eu invit pe toti cei care nu ma cred sa vina sa-mi atinga ranile,sa-mi guste sangele si sa ma creada.
    Dar poate nu acum,poate mai tarziu.Acum e vremea mea,timpul meu sa stau cu mine,sa vorbesc cu mine,sa ma inteleg pe mine.In ziua in care o sa o sa realizezi ca nimeni nu-ti poate da suportul emotional pe care ti-l oferi singuri,fa ca mine: iesi in parc,fa o plimbare de seara,admira luminiem orasului din intuneric si intreba-te DE CE?, intreaba-te de ce traiesti asa,intreaba-te cum poti schimba ceva...iar daca nu gaseti raspuns,daca durerea interioara e prea mare ca sa o mai poti indura,da-i drumul
    "Vrei sa urlii si urlii inauntru,tacerea ta poate zguduii pamantu'.... "
    E vremea ta,vremea sa te faci auzity,iar daca nimeni nu vrea sa asculte,atunci vorbeste-ti tie,nu in gand,ci cu voce tare.Urla,loveste,descarca-te,iar in caz ca nu stii ce sa faci intreaba-te: merita sa asculti sfatul unei curve?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu