Jurnalul unei curve de la Hollywood

vineri, 23 noiembrie 2012

Partea a 2 a


    Stătea în ploaie alături de mine.
    Norocul meu.Maşina lui era parcată peste drum  şi se oferi să mă ducă acasă,dar nu înainte de a-mi oferi geaca lui, căci tremuram de frig.
    A condus o vreme până a ajuns la adresa pe care i-o indicasem.Am coborât amândoi din maşină şi am urcat la etajul al patrulea al blocului de garsoniere în care locuiam.Am deschis uşa şi am intrat,răsucind comutatorul aflat pe perete lângă uşă,iar camera fu inundată de lumină.Max privea oarecum hipnotizat în jurul său la rafturile şi poliţele înţesate cu lumânări de diferite mărimi şi modele.Micul meu apartament,dacă îl pot numi aşa, era decorat în stil gotic,totuşi lipseau liliecii:).
    Am aruncat geanta pe canapea şi i-am mulţumit pentru drum.Am scotocit pe un raft după nişte chibrite şi am aprins rând pe rând lumânările,apoi am stins becul.Mereu mi s-a părut că e mult mai multă lumină  în cameră în felul ăsta.Mi-am aprins o ţigară şi m-am aşezat pe canapea,invitându-l pe Max cu o mişcare a mâinii să ia loc alături de mine.
    Hainele mele erau destul de ude dar geaca lui îmi ţinea de cald.Instinctiv am introdus mâna stângă în buzunarul gecii ,din obişnuinţa de a-mi scoate cheile dar în loc de nişte chei am dat peste un obiect ciudat pe care l-am scos afară şi l-am privit îndelung în tăcere.
    Un cercel.
    Max îşi aprinse şi el o ţigară.

—De unde ai ăsta?l-am întrebat.


    Nu ştiu exact de ce l-am mai întrebat.Era cercelul meu,cel pe care îl pierdusem cu câteva seri în urmă în timpul acelui dans special.
    Acum eu şi Max ne priveam în ochi fără să scoatem nici unul un singur sunet.
    Mi-am lăsat ţigara în scrumiera de pe măsuţa de cafea aflată în faţa canapelei,apoi am observat că Max privea dincolo de mine,la cei doi ochi verzi care sclipeau din întunericul de sub birou.
    Sebastian ieşi moţăind (precis tocmai se trezise dintr-un somn pisicesc :P ) şi se apropie de canapea,căţărându-se şi aşezându-se între noi.


    —Cum îl cheamă?m-a întrebat Max.
    —Sebastian.
 Max îl mângâia pe cap iar el torcea nervos.


    —A fost un dans bun,apropo,mi-a spus Max neluîndu-şi ochii de la motan.
Făcu o pauză,apoi continuă:
    —Cu ce te ocupi înafară de dansatul  prin cluburi?
     —Curvă, am spus eu fără nici o notă de jenă în glas.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu