Jurnalul unei curve de la Hollywood

marți, 6 noiembrie 2012

Greşeli face oricine...

1 septembrie
O zi de toamnă si o greşeală fatală :І


    Dragul meu jurnal...tocmai am făcut o greşeală fatală.
    Am fost pe la Vanda şi am urcat sus să-l salut pe Max.
    La naiba nu ştiu de ce am făcut asta!
    Am urcat.
    Am bătut la uşă dar cum nu mi-a răspuns nimeni am deschis uşa şi am intrat.
    Hm...nu a fost primul tip dezbrăcat pe care l-am văzut în viaţa mea.Ei bine,era doar fără tricou.
    Şi arăta a naibii de bine!
    Uită ce am scris mai sus.
   

    I-am atins tatuajul de pe spate,un fel de pentagramă spânzurată de nişte lanţuri.
    Şi eu am atins-o.Iar lucrul cel mai ciudat....câteva secunde mai târziu îl ţineam inbraţe.
    Şi mi-a plăcut.Nu ştiu de ce am făcut-o dar aşa am simţit pe moment,un fel de dor nebun de a mă agăţa de el şi a-l strânge.
    Lucru ciudat,nu-mi stă în fire să fac gesturi afectuoase.
    Greşeală fatală.Acum oare cât timp nu voi mai trece pe la Vanda ca să nu dau ochii cu el?Ar putea să se bage în vorbă cu mine sau să-mi ceară numărul de telefon..poate o să-mi ceară o întâlnire...
     Bărbaţii...mereu vor mai mult.Poate aş putea profita de asta..
     Şti...tipul pare genul cu bani mulţi care cheltuie în prostie pe băutură şi curve.Aşa că mă gâneam că dacă tot îi place să cheltiue în prostie banii pe lucruri trecătoare,ce-ar fii sa-i ofer o noapte á la Violet şi să fac rost şi de nişte bănuţi de la el.Pun pariu că nu s-ar zgârcii de 200 de dolari pentru o noapte cu mine.Sunt curvă,ce naiba?
  PLAN NOU: trec pe la Vanda şi îi fac o propunere subtilă tipului.
  Da,asta am să fac.
  Fii gata dragule,mami o să facă rost de bani...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu