Jurnalul unei curve de la Hollywood

joi, 6 decembrie 2012

Ooops! L-am inselat.




                                                                            17 Septembrie
  
   
    Timpul redeschide toate ranile.
    Da, asta e un citat,defapt titlul unui capitol dintr-o carte pe care am citit-o mai demult.Si e adevarat.
    Ieri m-a sunat Michael,poate ti-am mai povestit depre el,iubitul meu drag si scump care e plecat in Europa de mai bine de un an si jumatate.Dragul de el,daca ar stii cat de mult mi-a lipsit dupa ce a plecat,cat mi-a lipsit afectiunea lui si cum ajuns astfel sa ma ghemuiesc la piepturile altora,in bratele altora...in paturile altora.
    Azi s-au implinit exact un an si 7 luni de cand e plecat.M-a sunat,bineinteles, in cel mai nepotrivit moment,adica exact in timpul unei partide plictisitoare de sex.Spun plictisitoiare pentru ca "interesul" meu creste ( nu ca al altora, atunci cand vad o p*** mare), ci doar atunci cand si suma de bani cu care-s platita creste.
    Deci cum iti spuneam, Michael m-a sunat.Mi-am cerut scuze o clipa si m-am strecurat in baie sa ii pot raspunde.Fara sa detaliez,mi-a spus ca se intoarce in curand,m-a intrebat cum mai e teatrul in care lucrez ( tre' sa mentionez ca inainte sa plece el eram balerina,lucram la un teatru...si in caz ca te intrebi,da,eram cea mai frumoasa lebada,asta pana cand am schimbat balerinii si tutu-ul pe niste pantofi cu toc,ciorapi de plasa si o bara),m-a intrebat multe.I-am spus ca n-am facut prea multe in ultima vreme.
    Si asa mi-am amintit de Max.
    Da,partida de acum vreo doua saptamani ( sau aproape 2 saptamani,nu mai tin minte) cu el a fost destul de buna,bineinteles ca nu i-am luat nici un ban,a fost....din placere .
    Deci sa recapitulam:
          1.prietenul meu e plecat in Europa,Italia mai exact.
          2..Am renuntal la balet dar el nu stia asta
          3.Eu m-am facut dansatoare la bara,apoi prostituata( hmmm...as prefera sa zic curva.Da,de ce nu? M-am facut curva)
         4.Mi-am tras'o de atatea ori incat nici eu nu mai tin evidenta...
         5.Ma suna de cam 3 ori pe saptamana si tot ce-i pot zice e "Si eu te iubesc si mi-e foarte dor de tine,abea astept sa te revad.Cand vii?"

          Hmm....mint un tip care ma iubeste din toata inima( cel putin asa zice,sunt convinsa ca si-a gasit si el p-acolo o tona de curve),il insel,ma fut cu altii zilnic fara macar sa ma gandesc la el.....Waw.Sunt o nenorocita.
       Nu.Nu nenorocita,ci curva.Da,sunt o curva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu