Jurnalul unei curve de la Hollywood

duminică, 4 noiembrie 2012

O altă zi din viaţa mea...

Joi,
31 august
Ultima zi de vară

     Aprinde-mă,fă-mă să ard ,învaţă-mă să strălucesc,apoi pregăteşte-mă pentru ploaie.
     Sunt gata.
     Sunt aici si sunt pregătită să-ţi laşi ploaia să mă stingă! Ucide-mă,pentru că o merit!Sunt gata să mor!
     Merit să trăiesc? Merit să văd lumina soarelui?Cine sunt?


    Nu ,n-am să las asta să se întâmple.
    Oh,nu ştiu ce să spun,ce să fac...
    Am să-ţi prezint scurt tot ce îţi pot spune despre ziua de azi.
    A fost la fel ca celelalte.
    Am dat o fugă până la Vanda acasă pentru că n-o văzusem de mult.Era singură acasă aşa cum mă aşteptam.Defapt nu chiar singură.Vreau să zic că de obicei ( adică de ultimele patru ori ) când am fost la ea am sfârşit prin a putrezi pe canapea în timp ce ea si Scott erau sus la etaj trăgânduşi-o!Nu mă înţelege greşit,îmi place Scott,aproape la fel de mult ca tuturor,dar vreau să zic...frate! tipul ăla îmi fură prietena şi o ţine doar pentru el.Totuşi astăzi,când am fost la Vanda acasă,minune,Scott nu era acolo.
     Dar cum Vanda mea e o pisicuţă rea normal că nu era chiar singură,ci cu un alt tip,Max.Am aflat că tipul noul chitarist al trupei şi că locuieşte la ea pentru că a rămas pe străzi.
     Eh,Vanda!Cum îi ţine ea pe toţi ciudaţii fără casă la ea...Mai ţii minte cănd am stat si noi acolo?Apoi am făcut rost de bani şti-tu-cum şi după ceva timp am închiriat garsoniera astamică si urâtă.Totuşi nu ne putem plânge,e numai bună pentru o curvă,un jurnal si un motan.Apropo de Sebastian,oare unde o fi? Sebastiaaaaan? Pis-pis-pis...a,uite-l.
     Hm...încă mă gândesc la tipul ăla Max.Era ceva in legătură cu el,adică am avut un sentiment ciudat,ca şi cum l-aş mai fii întâlnit înainte dar sunt sigură că nu s-a întâmplat.
     Ştiu,sună total aiurea.Şi totuşi..
DE REŢINUT : sănu  mai cumpăr beţişoare parfumate cu aromă de vanilie.Se pare că de la ele înnebunesc.Adică ascultă şi tu ce aberaţii scot.
    Şti,chiar mi-am propus să trec mâine pe la Vanda iar ca să mă conving care e treaba cu tipul ăsta.
   
   
    La naiba,uite cât e ceasul!
    Te las singurel cu Sebastian,eu trebuie să mă îmbrac să plec.Am show în seara asta la Noir Chat.
    Da,iar am schimbat clubul.M-a vândut patronul.Cică au rămas fără una dintre dansatoare acolo şi au plătit gras pentru mine...
    În fine,am să te mai salut mâine dacă voi avea timp.

Bye,My darling...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu