Jurnalul unei curve de la Hollywood

luni, 12 noiembrie 2012



Partea a 2a

     Nu te voi plictisi cu amănunte ale dansului,ci am să trec direct la partea în care plimbându-mi buzele pe bărbia sa,din ce în ce mai aprope de ale sale,javra s-a repezit şi m-a muşcat de buza inferioară.Nu eram obişnuită să fiu eu cea provocată,ci mereu cea dominantă.Aproape toţi rataţii lângă care am dansat în ultimii ani pur si simplu stăteau şi mă priveau, parcă hipnotizaţi.Mi-am apropiat buzele de urechea lui şi i-am şoptit delicat:

    —Eşti rău?

    Nu mi-a răspuns,dar nenorocitl a profitat de clipa mea de neatenţie şi m-a muşcat de gât şi apoi, simţindu-mi corpul crispându-se de durere şi mai ales de surăriză, continuă să mă sărute uşor pe gât în jos.Nu mai ştiu exact mişcările pe care le-am făcut în acel ,,joc” fiindcă mă adâncisem mult prea mult într-o plăcere masochistă.Mă săruta,mă lăsa pe spate,pa muşca,muuuult prea multe lucruri frumoase si plăcute.

    Am făcut o scurtă pauză să ies să îmi iau o cafea dar am promis să revin în câteva minute ca să aprind becul şi să-l cunosc.Totuşi când am revenit el nu mai era.Plecase.
   
 M-am întors în camera în care eu şi fetele ne pregăteam pentru show când am observat că unul dintre cerceii mei lipsea.M-am reîntors în separeul privat numărul doi şi l-am căutat.Nu era acolo.

Un comentariu:

  1. ,, Nu te voi plictisi cu amănunte ale dansului,ci am să trec direct la partea în care plimbându-mi buzele pe bărbia sa,din ce în ce mai aprope de ale sale,javra s-a repezit şi m-a muşcat de buza inferioară."
    Genial;)

    RăspundețiȘtergere