Jurnalul unei curve de la Hollywood

miercuri, 14 noiembrie 2012



6 septembrie
Zile uitate şi nopţi de neuitat 

Partea 1

    Greşeli,scuze,bani  şi droguri,plăcere,complimente,durere,uitare,scuze din nou,alte greşeli,alte droguri,alţi bani sparţi in neştire într-o prostie omenească...
   Mamă ce filozoafă sunt!
   Zilele trec rapid  şi începutul cald de toamnă mă încălzeşte cam atât de mult cât poate încalzi o ţigară aruncată în zăpadă.
   Aşa cum o bucurie de o secundă nu poate ţine mai mult ca o ploaie caldă de vară,tot aşa ţin şi brizele uşoare de fericire care trec prin viaţa mea doar amăgindu-mă.Ploi de stele,vise destrămate de realitate şi te oameni cretini care îţi dau cu şutu-n fund fiindcă îi refuzi.
   Chris,patronul de la Chat Noir mi-a făcut o scenă de film în cabina de machiaj,într-o seară, după un show.

 
  —Uite Violet,ştiu că eşti nouă aici şi ştiu că îţi place mult treaba ta,dar să ştii dragă că eu nu-s  orb.Te-am văzut furând în fiecare seară câte o sticlă de băutură destul de scumpă de la bar,uneori chiar şi două.Dar nimeni nu m-ar crede aşa că am filmat.
    Spuse nenorocitul scoţând o cameră video din buzunar.
   —Uite cum facem,asta rămâne între noi doi ....în schimbul unei partide de sex.Stiu ca eşti prostituată.Violet.Aşa că ce ar fii o partidă în plus?


    A fost un moment de cumpănă.Urăsc să fiu şantajată,mai ales de profitori nenorociţi.Da,furasem de la bar câteva sticle de Martini,Vodka,Whisky....dar cui îi pasă?
    I-am smuls camera video din mână si am dat să fug dar nenorocitul m-a prins de încheietura mâinii în care aveam camera ţi m-a intors cu putere spre el pleznindu-mă cu mâna cealaltă atît de puternic încât m-a trântit la podea,langa masa de toaletă.


    Ascultă curvo,ori ţi-o tragi cu mine ori te ia naiba.


    Am pus mâna pe o sticlă de Martini aflată lângă masă,sticlă goală aruncată pe jos din care băusem şi ultima picătură cu câteva minute în urmă şi ridicându-mă de la podea l-am lovit cu ea fix în cap.Strigăte de durere a fost tot ce am auzit de la nenorocitul pitic şi gras care zăcea pe jos în timp ce eu mi-am luat rapid geanta de pe un scaun şi am luat-o la fugă pe hol,apoi afară în stradă .
    Afară ploua.Am inceput să alerg disperată de teamă că m-ar fi putut urmării.Am alergat de-a lungul străzii împleticindu-mă din cauza pantofilor cu toc înalt pe care n-apucasem să mi schimb după show.Defapt nici hainele nu mi le schimbasem,iar acum alergam printr-o ploaie rece de toamnă îmbrăcată doar în nişte haine extrem de scurte,mai exact o fustă scurtă de piele,ciorapii de plasă nelipsiţi si un sutien peste care aveam o vestă scurtă.M-am oprit şi mi-am dat jos pantofii şi i-am vârât în geantă.
  Alergam fără să ştiu încotro când la un colţ am intrat izbitor într-un trecător care părea că tocmai ieşise la de la barul de pe colţ.Şocul  mă aruncă la pământ.În timp ce îmi aduam rujul si cheile de pe trotuar şi murmuram nişte scuze,străinul se aplecă şi mă luă călduros de mână pentru a mă calma din starea mea de dezorientare si neputinţă.
    Atunci l-am privit prima dată şi i-am văzut chipul.
    Max.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu