Jurnalul unei curve de la Hollywood

marți, 5 februarie 2013

Jurnalul meu ar putea fi scenariul unui film de Oscar.






     Bun venit in sala de cinema a infinitului.Filmul e gata sa inceapa iar eu sunt singura spectatioare.Asa ca toata lumea la locuri.Incepe filmul lui Violet,despre Violet,jucat de Violet,regizat de Violet,de la Violet Productions,cu multumiri speciale lui Violet,coloana sonor de Violet and so on.Un film al vietii mele iar eu sunt singura care s-a deranjat sa cumpere un bilet amarat  care pana la urma nu costa nici macar un ban.Daca vrei sa vezi filmul vietii mele nu te costa decat un zambet.Simplu.Ma vezi,imi zambesti prietenos,ne bagam in seama si BUM! suntem amici/amice.O,dar stai,cine ar vrea sa auda povestea de viata aunei tarfe?Haha.Multa lume imi tot spune ca povestea mea e o prostie,ca sunt falsa...si mai presus de tot.....ca tarfele nu au sentimente.CE? NU AU SENTIMENTE? stop stop stop.M-ati pierdut pe drum pe undeva.sa o luam logic.daca o tarfa (eu de exemplu) nu ar avea sentimente ar (as) putea sa sufere (sufar) atat doar fiindca e o scursura a societatii?Nu voi intelege niciodata de ce voi,oameni din inalta societate ne tratati pe noi asa.Purtam aceleasi haine ca si voi ( uneori si mai scumpe-n-ati avea idee cate haine de firma ne permitem),suntem la fel de machiate ca si voi (feminitatea nostra ne spune sa fim frumoase mereu,indiferent de "job"),suntem la fel ca voi:plangel,radem,mintim,simtim,urlam,suferim.Atunci de ce ne subestimati?Si oare cine m-ar vedea pe mine,Miss Violet (imi place sa ma numesc asa,suna mai aristocrat),dreapt o scursura a societatii?Eu?Eu care ma pricep la afaceri mai bine ca multi dintre voi?Eu care i-am chelit de bani pe sotii multor femei care se uita la mine pe strada si se roaga sa n-ajunga ca mine?Eu care am stat deasupra (la propriu) celor mai puternici afaceristi ai orasului si le-am facut banii sa dispara asa repede cum putini din contbilii lor pot face catre bietii lor clienti?Eu?Nu accept asta.Mda.Imi iau p*** de la multi si nu am zis ca-mi convine da asta e meseria mea.Un tip mi-a zis odata ca-s o tarfa jegoasa.I-am spus ca am fost numita si mai rau : iubita lui.So shut up guys.
      la naiba! Se pare ca filmul asta nu mai incepe,asa ca e timpul sa plec.
      In final,treaba cu Miss Violet (eu,ca sa nu existe confuzii de genul ca asta nu e scrisa de o tarfa de la Hollywood,ci de o adolescenta normala cu ochi albatrii care nu stie mai nimic si totusi totul despre mine)    e ca sunt o tarfa.iar daca acolo e cineva care dupa toate astea inca mai crede ca tarfele nu au sentimente...e o chestie sub toate cuvintele astea,un fel de buton pe care scrie "ADAUGA COMENTARIU".Apasa pe el si sa te aud.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu