Jurnalul unei curve de la Hollywood

luni, 25 februarie 2013






Plang.
Daca m-ar intreba cineva de ce nu stiu ce as zice ? Si de ce sa ma intrebe ?Cine isi poate da seama ca acest suflet  pur captiv intr-un trup de tarfa plange ?Dau zilnic semne evidente ale suferintei mele si nu pare sa le observe nimeni.
« De ce plangi Violet ? »
Oare de ce plang ? Pentru ca nimeni nu vede sau daca vad nu le pasa,pentru  ca nu am solutie la problemele din cauza carora plang,pentru ca m-am intors iar la meseria de dansatoare la bara intr-un alt club,pentru ca dintr-o fata cuminte,un inger,o balerina, adica o lebada gratioasa am ajuns o tarfa,pentru ca nimeni nu pare sa-mi observe existenta dincolo de trupul care le da atata placere,pentru ca nimanui nu-i pasa,pentru ca toti au trecut prin patul meu la fel :vin,ma fut,pleaca ;nimeni nu zice nimic,nimeni nu intraba,nimeni nu raspunde.Nu e un lucru obisnuit asta,adica oamenii vin la tarfe se fut si pleca iar pe noi nu ne deranjeaza cu nimic ca nu le stim nici macar numele,iar asta nu ne deranjeaza pentru ca nu ne pasa.Iar  el ….
   ….s-a intamplat ieri .A  batut la usa tarziu in noapte,ora 3:30 mai exact (suntem la Hollywood,nimeni nu doarme noaptea pe-aici).I-am deschis.

  


     —Max ?Ce faci aici la ora asta ?i-am zis din prag.
  A ezitat o secunda prvindu-ma prin ochii lui de un verde-albastrui sticlos,apoi mi-a zis incet,plecand capul in jos :
      —Pot sa intru ?
  M-am dat la oparte si i-am facut loc sa intre.S-a asezat pe canapea si si-a scos geaca de blugi si-a aruncat-o pe marginea patului (tre’ sa specific : patul meu e chiar langa canapea,alaturi de care se afla o masuta de cafea,canapeaua fiind cu spatarul lipit de perete.Pff…complicata garsoniera mai am !)
     —Deci de ce ai venit sa ma vizitezi chiar la ora asta ? S-a intamplat ceva ?l-am intrebat asezandu-ma langa el.
     —Am simtit nevoia sa te vad.←cand am auzit asta mi s-a oprit inima.Nu ne-am vorbit de vre-o saptamana si mi-era dor sa stau de povesti cu cineva.
     —Nu cred ca ai venit tu pana aici la ora asta pentru atat ,i-am zis privindu-l suspicioasa.
  A inceput sa rada.
     —Mda ,ai dreptate.Nu am venit pana aici chiar in mijlocul noptii doar ca sa te intreb ce mai faci.Doar ca nu te vazusem de mult si mi-era oarecum … dor de tine←inima mea s-a oprit iar.
     Adica ?
     —Adica.←a spus asta si m-a tras inspre el si m-a sarutat lasandu-ma usor pe spate.
L-am indepartat si m-am ridicat in picioare.
    —De  asta ai venit ? Ai zis ca vroiai sa vorbesti cu mine cand defapt ai venit aici ca sa ma futi ?
  Eram frustrata.Max se dovedise la  fel ca toti ceilalti  care vin sa ma futa si imi baga tot felul de pretexte tampite.A dat sa spuna ceva dar l-am oprit.
     —Ti-am stat mereu la dispozitie si nu ti-am zis nimic niciodata ! Stau la dispozitia tuturor !
Imi simteam ochii umezindu-se si lacrimile cum incepeau sa curga in jos pe obraji.
     —Stau aici si voi va bateti joc de mine !Toti !V-am dat tot si mereu vreti mai mult !Nu mai am ce sa va dau.Am facut tot ce mi-ati cerut voi !Ce mai vreti de la mine?Va stau la dispozitie in fiecare moment,fac tot ce imi cereti si pentru asta nimeni nu e recunscotor !Nu ii pasa nimanui de nimicul de care va folositi ?
   M-am prabusit pe jos plangand.Max s-a ridicat din pat si a venit si s-a asezat langa mine proptidu-mi capul de pieptul sau si cuprinzandu-ma cu bratele.
      Defapt te-am vazut la Ella’s (barul la care lucrez acum) asta seara si pareai suparata asa ca am venit  sa vorbesc cu tine.Initial nu vroiam sa vin dar adevaru-i ca ti-am simtit lipsa in ultimele zile.Si nu,nu am venit aici sa ma fut cu tine .Imi pare rau pentru mai devreme.Eu nu vroiam sa….doar ca nu ma pot abtine.Banuiesc ca asta e efectul pe care-l ai asupra mea mereu,cam ca vampirii flamanzi cand gusta sange : imi pierd mintile si nu ma pot controla  cand vocea interioara imi cere mai mult.Ca si cum asta ar fi un drog,unul de care nu ma pot lasa.
      —Nimeni nu mi-a mai spus asta vreodata,am spus eu printre lacrimi.
  A urmat un moment de tacere dupa care Max a adaugat :
      Si ca sa stii,Violet,eu nu te vad ca pe o tarfa.vad altceva.Si poate ca intr-o zi am sa-ti spun ce.
 

    Am stat asa cateva minute in tacere pana cand m-am oprit din plans.Max ma strangea in brate.N-am sa pot uita in veci senzatia aia de apropiere.Era ceva cald in inima aia pe care o auzeam batandu-mi langa ureche.Ma simteam in siguranta.Tot ce spusesesm mai devreme nu mai conta.Nu mai erau valabile in momentul acela ,desi eram constienta ca dupa ce Max va pleca am sa fiu iar Violet tarfa.Dar atunci eram Violet cea importanta pentru cineva.Iar asta ma facea sa fiu fericita.
    In cele din urama Max s-a ridicat si si-a luat geaca de pe marginea patului,a imbracat-o si s-a indreptat spre usa.M-am ridicat si m-am dus dupa el ca sa-l conduc.Ochii imi erau inca umezi si rosii de la plans.



     —Stii,vroiam sa te intreb…vrei sa iesim maine la o cafea ?m-a intrebat el.
Am  zambit si  i-am raspuns afirmativ dand din cap.
     —Am sa vin sa te iau la 2 cand iesi de la lucru OK ?
M-a sarutat in semn de ramas bun si a dat sa iasa pe usa.
     —Esti un ciudat sa stii,i-am strigat in urma zambind.
  S-a oprit in prag si mi-a zis peste umar:
      —O sa aflii maine cine sunt.
  Apoi a plecat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu