Jurnalul unei curve de la Hollywood

luni, 28 ianuarie 2013







  Locuri,lucruri,ganduri,Violet...
    Hei tata,hei mama!Ma mai tineti minte? Sunt micuta Violet,dulcea fetita cu ochii verzi si parul blond,acum devenita tarfa cu aceeasi ochi si cu par visiniu.
    Dar oare ce s-a schimbat?
    Culoarea parului?
    Hainele?
    Marimea p***** care s-a largit de atatea p*** care au intrat in ea?
    Atunci ce?
    Oare ce naiba s-a intamplat de brusc replica pe care mi-ati bagat-o in cap timp de 18 ani cu "te iubim si te vom iubi indiferent de ce vei ajunge" nu mai are sens?Ati ajuns in 5 ani de la parintii aia care abea asteptau sa ma intorc acasa in weekend dupa o saptamana lunga petrecuta departe la Yale,in parintii care mi-au deschis usa si mi-au zis din prag ca nu am ce cauta in casa lor pt ca ei n-au crescut o curva.
    Deci clar ca vizitele viitoare in casa in care am locuit timp de 18 ani se anuleaza.
    In fine.Pana la urma,dragul meu jurnal,am invatat ceva foarte pretios,si anume ca oricat ti-ar spune cineva ca te iubeste,n-ai de unde sa fii sigur de asta pana la proba care o dovedeste,in cazul meu sprijinul de care aveam nevoie de la ai mei.Nu ca ar fii prima data.
    Cand am renuntat la orele de balet si am abandonat scoala in anul intai de facultate si m-am angajat pe post de dansatoare in club alor mei le-a sarit tanmtara si m-au dat afara din casa.
    Din fercire am gasit o garsoniera draguta unde sa stau,iar cum banii nu-mi ajungeau de chirie iar ai mei nu vroiau sa ma vada,am incercat alte moduri de a face bani.Asta s-a dovedit a fii cel mai convenabil.
   Totusi socant e ca dupa 3 ani de cand i-am vazut ultima data ,ei tot nu vor sa-mi vorbeasca.
   Dar ma descurc eu.
  Mda,undeva intre spalatul vaselor la restaurantul lui Larry ( cel de la colt) si vizitele constante la vre-un domn acasa pt o sedinta de sex,imi ramane timp si pt a mai trce pe la Vanda ( care e un prilej bun de a-l vedea pe Max).Deci toate merg bine,deocamdata.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu