Jurnalul unei curve de la Hollywood

marți, 1 ianuarie 2013

Indragostita de un tip interzis



    Toate's bune cand se termina ciudat. N-o sa-ti vina sa crezi cum am rezolvat treaba aia cu "Violet Traseista"!Faceam eu semn unei masini sa opreasca cand ia ghici cine opreste si coboara geamul sa ma salute?Unicul,singurul......(sunet de tobe)....MAX!
    Bine treaba e ca am mai tras o partida dar nu i-am putut lua bani.Nu lui Max,celui pentru care am sentimente neimpartasite...mdsa...il plac.Mno!
     Am zis-o.
     Curva s-a indragostit.
     Obisnuieste-te!
     Nu stiu cum naiba s-a intamplat ,defapt stiu...suna ca un cliseu dar s-a intamplat in timpul unui dans.
    Ii povesteam lui Max despre cariera mea de dansatoare si despre kkt-urile din liceu (eram in pat,tocmai terminasem o partida extrem de placuta si incitanta de sex - in timp ce scriu asta...doar amintirea ma incita extrem....).Treaba e ca dupa ce i-am povestit toata istoria aia deprimanta,m-am ridicat,mi-am luat hainele in brate si m-am dus la baie ca sa ma imbrac.Cand am iesit Max pusese niste muzica romantica,dinaia cu accent spaniol,si aprinsese niste lumanari (eram la un motel,tre' sa precizez asta).Am ramas genWTF? si Max mi-a zis ca daca tot ti-am povestit de balul bobocilor (la care apropo,nu am luat nici un premiu) s-a hotarat sa-mi faca o serata Max-Violet cu un vin,un dans si niste lumanari.Am inceput sa dansam (din nou - un fel de cliseu) ca in filme,asa romantic....JUR!
    M-am indragostit.Punct.
    Faza e ca chiar daca ar aparea o posibila scanteie intre noi,nu cred ca sentimentul e reciproc.
    Alt cliseu: plac un tip si nu cred ca ma place si el.Ce sa fac?????
    Sau ce? Crezi ca o curva n'are drept sa aiba sentimente?Un tip mi-a zis odata "Voi tarfele nu simtiti nimic .Doar placere".S-a inselat.Oricat de distrus ar fi sufletul acestei curve el totusi exista.
    Simt,ratatil;or!
    SIMT!
    Exact,tarfa are sentimente!Dar oare el are??
    Ramane de vazut......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu