Jurnalul unei curve de la Hollywood

vineri, 14 decembrie 2012

Nevoia face,din nou, din Violet o curva



    Nu pot sa cred ca am facut-o si pe asta.Nevoia mea de bani m-a impins si mai departe de simplul meu statut de curva,desi presupun ca tu crezi ca mai jos nu se poate ajunge.
   Da' ce fel de Curva de Hollywood as fii daca nu as fi ajuns macar odata noaptea pe strada facand oferte trecatorilor singuri,oferindu-ma sa le tin companie cat de mult doresc ei pentru o suma mica,aproape neinsemnata.Asta,si sa opresc masinile in strada,soferii sa coboare geamul si sa ii invit politicos sa ma invite inauntru,iar apoi sa oprim pe la vre-un motel :P
    Treaba e ca odata cu faza de la Chat Noir  si normal ca nu intentionam sa mai calc vreodata pe acolo.Am lasat acolo niste haine,machiaj si ceva vise de libertate.Considerandu-ma concediata am recurs la alte mijloace de a face bani,caci chiria pe garsoniera jegos de mica in care locuiesc trebuie platita cumva,nu?
   Whatever.....reusesc eu cumva sa ma descurc.Cred ca e timpul sa-mi evaluez obtiunile:
              1.Raman o tarfa a strazilor.Hmm...ar fii o idee.Dar e o prostie.Adica ma fut des si cu tipi pe care nu-i stiu...asta insa mi se pare absolut josnic,ca o...nu n-am comparatie.Plus ca imi raneste ego-ul.Vezi tu,mandria si stima mea de sine cresc atunci ca barbatii ma suna cu voci dulci si supuse rugandu-ma javre care cersesc mancare sa fiu a lor pentru o noapte,insa toata stima de sine dispare cand EU sunt cea care bae in geamul masinii vre-unui trecator oarecare si imi var capul inauntru,privindu-l crucis ca si cum as fii drogata (uneori sunt) si practic il rog sa ma futa.JOSNIC,CHIAR SI PENTRU MINE.
              2.Ma duc la Vanda sa imprumut niste bani (desi ideea de a da peste Max iar nu ma prea incanta...pe de-o parte.........pe de alta parte insa chiar mi-a lipsit zilele astea.Oarecum.... dupa partida aia de sex mi-a ramas parfumul lui in minte,inconfundabil si irevocabil,iar acum ii simt in permanent lipsa,ca si cum ceva in mine il vre,il cheama)
             3.Ma angajez altundeva.Am incercat deja sa gasesc un alt loc dar peste tot e plin,pana si barul unde lucram inainte nu ma mai vrea inapoi.se pare ca defapt nu am fost solicitata de Chat Noir,cu vechiul meu boss se saturase de mine si dorea ma inlocuiasca.
    Ahh...ce sa fac?Presupun ca tre' sa gasesc eu ceva.Ce voi face? Aflii alta data.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu